onsdag 19 juni 2013

Sommarbrev från Lindha




Jag vill tacka alla barn för den här underbart roliga tiden som jag har fått ha tillsammans med er. Ni är så duktiga, glada, snälla, nyfikna, vetgiriga och villiga att dela med er, både av kunskap och frukt ;o). Ni har så mycket bra energi som bara är att trycka på knappen till - alltså ställa en fråga - så kommer ni igång. Som klass är ni alldeles toppen - världens bästa! Och som personer är ni ljuvliga, var och en på sitt eget sätt.

Till er föräldrar vill jag ock så säga: Stort Tack för ert förtroende, för att jag har fått ha hand om era barn. Jag vill också tacka för det goda samarbete som vi har haft och som har gjort det möjligt för oss att lyckas i skolan.

Mmmm...
Nu önskar jag alla barn och föräldrar en riktigt glad midsommar och ett härligt sommarlov!

Kom ihåg:
Bada ordentligt och ät mycket glass!

Tusen kramar till er!
Lindha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar